تاریخ مطلب : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
کد 1000047

پیام تسلیت شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کوهسار بمناسبت شهادت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان

» متن پیام تسلیت شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کوهسار بمناسبت شهادت رئیس جمهور محترم و جمعی از همراهان ایشان بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 

انا لله و انا الیه راجعون


 

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا"

▪️خبر تلخ و دردناک عروج ملکوتی و شهادت رئیس‌جمهور محبوب و مردمی، خادم‌الرضا، خدمت‌گزار راستین و بی‌ادعا، حضرت آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه، امام‌جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان، دل همه ملت شریف ایران اسلامی و آزادگان جهان را به درد درآورد.

▪️خادم‌الرضا رئیس جمهورِ شهید و همراهان، خدمتگزاران محبوب ملت ایران، در روز ولادت امام رضا (ع)، در میدان جهاد و خدمت به مردم به شهادت رسیدن و مهمان آن امام مهربان شدند، بی‌شک، ایران اسلامی با خبر شهادت رئیس جمهور متأثر است. و صفای باطن و اخلاص این شهید برای او بهترین تقدیر را رقم زد و شهادت، نصیب او و همراهانش شد.

این واقعه‌ی تلخ را خدمت حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب و خانواده محترم این عزیزان، مردم سربلند ایران و به ویژه مردم ولایتمدار شهر کوهسار تسلیت عرض می‌ نماییم.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوهسار

  • نوشته شده
  • در سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
  • ساعت 16
  • توسط -
  • تعداد بازدید 138