تاریخ مطلب : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
کد 1000052

✅ پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کوهسار بمناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت

» شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کوهسار ؛ فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را تبریک گفتند

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوهسار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کوهسار با صدور پیامی، عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را به عموم مسلمانان و مردم ولایتمدار شهر کوهسار تبریک گفتند. ‎

در این پیام آمده است:

            بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین و اهل بیته

بار دیگر موسم دو عید بزرگ مسلمانان جهان، یعنی عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم که دهه ی ولایت و امامت نامیده می شود، فرا رسید تا دوباره شادی و سروری وصف ناپذیر جهان اسلام را در برگیرد.

🔹جامعه اسلامی برای خنثی کردن توطئه‌های تفرقه افکنانه‌دشمنان، در انتخابات پیش رو، نیازمند اتحاد، همدلی و یکپارچگی است که ایام مبارکی همچون عید قربان و عید غدیر می‌توانند مظهر این وحدت باشند.

🌺عید قربان، عید تن و جان سپردن در راه پروردگار، رهائی ازچنگال نفس، خوار شمردن لذایذ گذرای دنیوی، رهائی از حصار تنگ خودخواهی و تکبر و اطاعت از اوامر خداوند متعال است.
🌺عید غدیر، عید کمال دین، تجلی ولایت، رکن حیات معنوی انسان و خط مشی برای مسلمانان تا آخرین روز دنیاست که عصاره آن در جمله «مَنْ کُنْتُ مَوْلاه فهذا عَلیٌ مَوْلاه» تجلی می‌یابد.

🔹اینجانبان فرارسیدن موسم رستگاری حج و اعیاد بزرگ و خجسته قربان، غدیر و دهه امامت و ولایت را به تمامی مسلمانان جهان بخصوص مردم فهیم و ولایتمدار شهرکوهسار تبریک و تهنیت عرض نموده امیدواریم که همگان از برکات معنوی این ایام بهره‌مند گردیم.

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوهسار

  • نوشته شده
  • در دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
  • ساعت 16
  • توسط -
  • تعداد بازدید 38